tirsdag den 29. januar 2013

New in; Nicehair & Mac







Yay, så er mine ting kommet! Bestilte de tre ting fra Mac i sidste uge - altså concealeren, pudderen og fix+. Plejer ikke rigtigt at bruge Mac produkter, så dem glæder jeg mig til at få afprøvet! Udover det bestilte jeg nogle sager fra Nicehair.dk i søndags- wow en hurtig leveringstid! Virkelig imponerende :-) Jeg købte en ny hårbørste, nogle hårnåle, et mini krøllejern, hårlak fra big sexy hair, Aussie balsam (wowowowow det dufter af tyggegummi - mums, det glæder jeg mig til at få i håret), en clinique mascara og en 25 ml moroccanoil, hvor jeg købte den lille udgave, da jeg ikke ved, hvordan mit hår reagerer på den. Jeg mener, det ville jo være spild, hvis jeg købte en stor, og så den ikke hjalp!? Dog var den lidt mindre end forventet...  

Jeg vil give jer nogle anbefalinger, når jeg har fået prøvet produkterne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar