tirsdag den 19. februar 2013

Ferie

Årh, jeg nyder virkelig min ferie! I fredags efter skole tog jeg hjem og slappede af. Ved seks tiden tog Sarah og jeg ind til banegården, for at hente Tanja, som er en vi blev veninder med i sommers i Tyrkiet, eller jeg kendte hende i forvejen.. Men hun bor så på Sjælland, og derfor kom hun heeeelt til Aalborg for at være sammen med os. Vi gik ind på Jensens Bøfhus og spiste, hehe. Bagefter fik vi tiden til at gå med at stalke et par drenge, og jeg fik en 20'er for at gå hen at snakke med nogle.. det var ret pinligt, for lige da jeg skulle snakke med dem, var jeg ved at blive ramt af en isflænge der røg ned fra et tag! hahaha, fail. Anyways, vi gik også lige ind på McD for at få en McFlurry, yay. Vi tog hjem ved 22-tiden. Da vi kom hjem hyggede vi os bare og mødtes med nogle venner. Lørdag skulle Sarah til fødselsdag, så Tanja og jeg tog på shoppingtur, men vi havde kun 2 timer.. (jeg fik dog ikke købt noget). Og derefter spiste vi pizza på Sams barberque. Nomnenenom. Vi kom hjem ved 5-6 tiden, hvor vi skulle afprøve vores helium balloner og ellers bare hygge. Sarah kom ved 22-tiden. Søndag tog vi ind for at bowle kl 15, eheheh jeg vandt to runder, og Sarah vandt en! Derefter gik vi ind på Klostertorvet, hvor vi spiste nachos og spillede Bezzerwizzer. Jeg tror, vi sad derinde i omkring 2 timer, det var virkelig hygge! :-) Bagefter gik vi ind efter flere heliumballoner, som vi brugte da vi kom hjem. Om aftenen cyklede vi ind for at købe skumfiduser, så vi kunne lave "chubby bunny challenge", det var virkelig sjovt, men klamt. Ellers øvede vi os på the cup song, og sad på chatroulette. Mandag havde vi en slap-af-dag, hvor vi spillede spil, så film og spiste vafler. Det er sådan set, hvad jeg har fået min ferie til at gå med indtil videre :-) I dag har jeg lige været inde og sige farvel til Tanja og været med min mor ude at handle. I aften skal jeg til DanceFit ved 19-tiden. Imorgen skal jeg til frisøren, stram op og være sammen med Nanna. Torsdag regner jeg også med fitness. Fredag skal jeg til fest og sove med nanna, og lørdag skal jeg til min mormors 70-års. Søndag regner jeg med en forbered-dig-på-skole-dag, hvor jeg også lige kan lave nogle lektier :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar