torsdag den 28. februar 2013

Jobsamtale + andet

Org, jeg føler mig så doven for tiden... Jeg har "annulleret" fitness de seneste tre dage! :-( Nå, men i hvert fald, så var jeg til jobsamtale i fårup sommerland i dag. Jeg synes selv, at det gik udmærket. Han sagde i hvert fald noget i stil med "du virker til at være en sød pige, jeg skal se hvad jeg kan finde ud af!"Så, jeg får svar i næste uge. Grunden til, at jeg gerne vil have et sommerferie job er simpelthen fordi, jeg gerne vil have penge på camp i New York, når jeg jo skal på udveksling engang i august. Og ja, ellers bare for at have nogle penge til at købe ting derovre. Selvfølgelig sender mine forældre mig også penge, men det er bare rart at have lidt ekstra! ;-) Så det er vældigt spændende! 
Desuden er der også sket noget mere - igår aftes da jeg lavede tysk, blev min mor og jeg enige om, at vi gerne vil have en spansktalende(pige), til at bo hos os i 5 måneder(måske 10), da vi i forvejen gerne vil have en udvekslingsstudent, og derfor ville det være ret oplagt med en spansktalende, da jeg skal have spansk på gymnasiet! Det bliver så når jeg selv lige er kommet hjem fra udveksling. 

Men nu vil jeg snart igang med nogle lektier... argh. Dansk, matematik og engelsk. damdamdam! 

Imorgen skal vi heldigvis bare se film i både engelsk OG dansk! Life's great! (og vi får endda kage og må medbringe slik). Og så er der jo også keeeedelige matematik, men det skal vi have i første time, så det bliver hurtigt overstået! :-) Om aftenen skal jeg først hjem til Karen og spise aftensmad med pigerne fra klassen, hvor vi derefter skal hjem til Asmus, som holder fest. Så, det regner jeg med, vil blive en god dag. Lørdag og søndag har jeg ikke rigtigt nogle planer udover MATEMATIKAFLEVERING og ellers, vil jeg forsøge at komme i fitness 1-2 gange. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar