søndag den 24. februar 2013

My room

Jeg ville bare lige vise jer mit værelse, da jeg har lavet lidt om på det i dag. Jeg håber, at i kan bruge det til inspiration :-) 



 Skrivebord: Her er mit skrivebord, hvor jeg for det meste sidder, når jeg er på computeren. Æsken    med neglelakker var en, som jeg fik til min konfirmation. Lampen fandt jeg oppe på vores loft for noget tid siden, jeg synes den er meget speciel. I de sorte æsker har jeg nogle smykker og lidt rod, haha. Og i de hvide under skrivebordet har jeg i den første skuffe: punge og chokolade. I den anden: papirer og billeder. I den tredje: alle mulige ledninger og kameraer. I den fjerde: tusser, perler, sæblebobler osv.





Pynt: Som i kan se på billedet er det faktisk mest pynt. Et spejl, som jeg godt kunne tænke mig at købe nogle lyskæder til. En pyntestige, hvor jeg har hængt nogle tasker og et halstertørklæde. Forneden er mine jeffrey campbell sko, og ved siden af er der en højtaler og en taske. Inde i det lille bord har jeg blade, stearinlys og lidt forskelligt. 





Make up bord: Mit make up bord er nok et af mine yndlingsteder på mit værelse. På billede nr. 2, opbevarer jeg mit hverdags make up, og ellers er der et spejl, hvor der ligger nogle smykker ved, og allerbagerst er der et fjolle-klassebillede og nogle elastikker, hårnåle og øreringe. 
På billede nr.3, har jeg et slags fad(??), hvor jeg har taget nogle cremer og andre sager i. Og ja, så er er mine make up pensler, som jeg rent faktisk vil købe noget andet, de kan være i! 
På billede nr. 4, kan i se mit andet make up, som jeg dog ikke bruger så ofte. 
På billede nr. 5 er der en anden skuffe, hvor jeg har en elf make up lookbook, 2 deo, ørepropper osv. 
På billede nr. 6, er der i den første skuffe mine underbukser, i den anden er der mine bh'er og i den tredje er der mine bikiner. 
Under bordet er der en kasse, hvor jeg har taget alle mine sweaters/striktrøjer i.
Ved siden af bordet er der nogle gennemsigtige kasser. I de øverste er der en kasse med parfumer, en med hårprodukter og en med covers og solbriller. I de store nederste, er der i den første kasse sportstøj, i den miderste er der alle mine basic tanktops(+et par bælter) og i den nederste er der strømper. 









Mit skab: Nederst i mit skab er næsten alle mine sko. Forrest i skabet er der mine sneakers, løbesko, plateu sko(creepers), ballerinaer og klipklapper. Forrest er der mine højhælede sko. Ellers er der selvfølgelig tøj. 


Min seng: Sidst, men ikke mindst er der selvfølgelig min seng. I kassen bagved er der bare mine opladere og nogle kamerating. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar