tirsdag den 26. marts 2013

Germanyyyy

Ja undskyld, at jeg ikke lige har fået lavet nogle indlæg siden jeg tog afsted. Jeg kom jo hjem for over en uge siden!!

Mandag:
Jeg stod op ved 5-tiden, fordi vi skulle med toget kl 6. Turen var meget lang, og vi skulle skifte tog 4 gange!!





Tirsdag:
Der sneede helt vildt meget den dag. Men min tysker og jeg stod op kl 6, for at nå hen til bussen kl 7. Der stod vi så og ventede i en halv time, hvorefter vi måtte gå hjem igen. Den dag var meeeeget lang! Vi så bare film, spiste slik, kage, pizza, spillede spil osv.

Der hvor jeg sov...


Onsdag:
Onsdag kørte vi med Leon og Kjær hen til skolen, da bussen stadig ikke kørte. Jeg var sååå glad for at se danskerne igen, og vi skulle heldigvis til Bonn, hvilket vil sige 2 timers bustur.. Men det var nu hyggeligt nok :-) Vi startede med at være på museum (keeedeligt), men bagefter havde vi over 3 timer til at shoppe i! wuuuuhu. Om aftenen var min tysker og jeg hjemme hos Kjær og Leon :)


Tøj jeg købte: Bukser fra Zara og 2 trøjer fra New Yorker


Torsdag:
Der skulle vi i skole... Vi danskere skulle deltage i tyskernes undervisning, hvilket vil sige, at vi bare skulle sidde bagerst i klasselokalet. Heldigvis skulle danskerne se en film i 2 timer.. dog var den vildt dårlig og på tysk. Efter skole kom Sille, Andrea, Cecilie og deres tyskere hjem til os, hvor vi danskere bare sad og snakkede. Om aftenen skulle vi til Bergfest på skolen. Vi danskere prøvede at danse og give den gas, men tyskerne sad bare ned.. derfor var festen mega stenern.


Fredag:
Danskerne og tyskerne skulle gå i grupper sammen i skolen, hvor vi skulle lave "forskelle" på danmark og tyskland. Det var meget sjovt. I de andre timer skulle danskerne bare evaluere og snakke. Efter skole skulle vi alle sammen hen til en svømmehal. Det var faktisk vildt fedt! Der var en swimmingpool, der gik udenfor... men vandet var mega varmt, selvom der var sne! Efter svømmehallen tog Mira med os hjem(en tysker). Så vi spillede bare kort osv. Senere kom Leon og Kjær hjem til os, fordi vi skulle lave en playliste til om aftenen, og bagefter tog vi hurtigt hjem til Leon, fordi Kjær skulle i bad. Derefter kørte vi hen til en fest. Det var sjovt, indtil den allerede sluttede kl 11, fordi tyskerne mente, at danskerne var fulde og larmede alt for meget???? Øhh. Men derefter tog Mira med hjem og sov hos os. 



Lørdag:
Vi stod rimelig tidligt op, fordi vi skulle til Frankfurt og shoppe. Sille og jeg gik sammen inde i Frankfurt. Der var såååå mange mennesker, men det var nu alligevel ret fedt :-) Da vi kom hjem fra Frankfurt tog Mig, Sille, Cecilie og vores tyskere hjem til Silles tysker. Men vores tyskere skulle åbenbart hjem til Cecilies tysker for at hente nogle håndboldbilletter. Derfor var vi alene hjemme i omkring 2 timer.. Og vi havde hverken fået aftensmad eller noget, så vi gik bare på jagt i deres mad. Da de kom tilbage, tog vi så hen til håndboldkampen, hvor der også var nogle af de andre danskere. Da kampen var færdig, tog mig, Sille, Cecilie og vores tyskere hjem til Denise(Cecilies tysker), hvor vi røg vandpibe. 


  Tøj jeg købte fra Vero Moda og Primark: 

Drengene der gik lidt amok til kampen...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar