fredag den 1. februar 2013

The day ..






Startede min dag ud med at have fri kl. 11:25... fuck, det var rart. Så tog jeg direkte ind til byen og på Jensens bøfhus sammen med Frederik, Simone og Sarah, hvor vi fik dejlig mad og balloner, hehe. Efter vi havde spist, hjalp vi Sarah med at finde noget tøj - det endte med, at hun købte 4 trøjer og et par bukser, weeh. Omkring kl. 15:10, tog jeg bussen hjem, men lige inden jeg gik ind i bussen, hængte jeg mine balloner på en slags pæl.. og så var der en dame, der spurgte om hun måtte få dem? what. Da jeg så kom ind i bussen, sagde buschaufføren, at min neglelak var mega flot og anderledes. Senere var bus-døren, ved at gå i stykker, og så kom buschaufføren hen til mig og sagde, at han ikke være utilnærmelig, men at min neglelak altså bare var mega flot..... hvad fanden ?? Håh. Nå, men jeg nåede lige at være hjemme i en lille time, inden jeg skulle i fitness sammen med Sille. Vi havde meldt os på "stram op", omfdkfnsjb det var hårdt!! Og man måtte ikke holde pause. Desuden var træneren min pædagog, som jeg havde, da jeg gik i 1-3 klasse. Haha, lidt sjovt alligevel. :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar