torsdag den 7. februar 2013

Weekend & new in

I lørdags sov jeg egentlig bare længe, hvorefter jeg tog hjem til Nanna ved 17-tiden. Vi hyggede os og skulle være alene hjemme med hendes lillebror. Men ved 12-tiden tog vi hjem til Andreas, der holdte fest. Det skal lige siges, at vi skulle gå på en meget mørk sti derhen, oh god det var uhyggeligt. Anyways så var vi ved festen en times tid, haha. Vi endte med at gå i seng ved 4-tiden. Søndag morgen blev jeg hentet kl 11, fordi jeg skulle til zumba i fitness world sammen med Sille. Men hun havde glemt klokken, så jeg blev nødt til at være til zumba alene.. det var hårdt. Da jeg kom hjem derfra havde jeg pludselig fået feber.. Fedt.


.. Grunden til at jeg ikke har fået blogget i den her uge, er så fordi jeg har været syg. Har slet ikke tal på, hvor mange film jeg har fået set. Dejligt med zaptor, netflix og viaplay! :-) Følte mig helt som en bedstemor, da jeg skulle gå op af trapperne henne i skolen i dag. Men i hvert fald så er jeg meget forkølet lige nu, så det er bare dejligt at være hjemme og slappe af igen - for det er slet ikke særlig sjovt at have tysk prøve med snottet næse + resten af klassen der også sidder og snøfter.



Nå ja, sig endelig til hvis i vil have en opskrift på smoothie! 
Blev virkelig også glad i dag, da jeg fik 10 for min fysikrapport om "alkohol", da jeg havde regnet med 4 eller 7. Jeg syntes virkelig bare, at den var lort! 


Og sidst men ikke mindst, så er mine bukser fra motelrocks kommet! De er godt nok mere leggings-agtige, end jeg havde regnet med. Men de er super behagelige, og strammer ikke! De kan købes HER. Prisen er omkring 400 kr. De har også andre superlækre ting, så tjek hjemmesiden ud! :-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar